VEEL GESTELDE VRAGEN
BESTELLEN
Hoe weet ik dat mijn bestelling bij jullie binnen is gekomen?
Zodra wij je bestelling ontvangen, krijg je in de mail een orderbevestiging.
Ontvang je deze orderbevestiging niet binnen een 1 à 2 uur, stuur ons dan even een mail of neem telefonisch contact met ons op (076 - 56 20 352)
Het kan zijn dat je mailadres niet volledig is, waardoor de bestelbevestiging niet aankomt. Is dit het geval, dan komt onze status en track & trace van je pakket ook niet bij je aan.
Kijk ook even bij ongewenste mail of spam, misschien is onze bevestiging daarin terecht gekomen, zet ons dan a.u.b. als gewenst in je mail.
​
Hoe kan ik bestellen?
Je kunt bestellen door op het artikel te klikken, het artikel in je winkelmand te zetten d.m.v. de bestellen/winkelwagen knop aan te klikken.
Wanneer je af wilt rekenen, klik je op ''ga naar de winkelmand'' en je komt in je order terecht.
Je kunt dit dan nakijken en je gegevens invoeren (naam, adres, woonplaats etc.). Je vult in hoe je wilt betalen, of je de bestelling per post verzonden wilt hebben etc. Heb je alles ingevuld, dan klik je op NU kopen en je bestelling komt naar ons toe. Je wordt naar een volgend scherm gevoerd om te betalen met iDEAL.
Ik heb net besteld, maar zou graag nog een product(en) toe willen voegen, kan dat?
Indien je nog een product(en) toe wilt voegen neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op, voordat je bestelling ingepakt en verwerkt is.
Wij voegen dan de extra bestelling toe, zodra de betaling van de extra bestelling is overgemaakt verzenden wij je complete bestelling.
Indien je bestelling al klaar staat voor de pakketdienst of is verzonden, of je extra producten passen niet meer bij de eerste bestelling, dan moet er een nieuw pakket gemaakt worden, hier zijn dan extra verzendkosten voor verschuldigd.
​
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Indien op voorraad, binnen 1 à 2 werkdagen. Is een product niet op voorraad of niet voldoende op voorraad, dan hoor je dit zo snel mogelijk. Wij gaan de producten voor je bestellen en geven je bericht wanneer je bestelling compleet is en verzonden gaat worden.
Bij sommige producten staat een aparte leveringstijd beschreven, dit betreft vooral gepersonaliseerde producten.
​
Bestel ik veilig?
Ja, wij maken gebruik van de SSL technologie, een coderingsmethode om uw gegevens te beveiligen op het internet.
De SSL methode wordt gebruikt bij het mail contactformulier, bij het orderproces, bij ons retourformulier en bij het betaalproces. Je ziet dan ook boven in de URL balk een slotje verschijnen en https:// in plaats van http://. Je winkelt bij ons dus veilig!