Ontvangt u deze orderbevestiging niet binnen een 1 a 2 uur, stuur ons dan even een mail of neem telefonisch contact met ons op ( 076-5620352 )
Het kan zijn dat u een foutje in uw mailadres heeft gemaakt waardoor de bevestiging niet aankomt, is dit het geval dan komen onze bestelling status en track & trace van uw pakket ook niet bij u aan.
Kijk ook even bij ongewenste mail of spam, misschien is onze bevestiging daar in terecht gekomen, zet ons dan aub. als gewenst in uw mail.
Zo kunt u net zoveel producten in uw winkelwagen zetten als u wilt.
Wanneer u af wilt rekenen klikt u op ga naar de winkelmand en u komt in uw order terecht.
U kunt deze dan helemaal nakijken en uw gegevens invoeren (naam, adres, woonplaats etc.) u vult in hoe u wilt betalen, of u uw bestelling per post verzonden wilt hebben etc. etc. Heeft u alles ingevuld dan klikt u op NU kopen en uw bestelling komt naar ons toe, u wordt naar een ander scherm gevoerd om te betalen met iDEAL.
Bij sommige producten staat een aparte levertijd beschreven, dit betreft vooral producten voor personaliseren.
Wij voegen dan de extra’s toe, wanneer het bedrag van de extra producten is overgemaakt verzenden wij uw complete bestelling, u betaald eenmalig verzendkosten indien de extra producten in de eerste doos passen.
Indien uw bestelling al klaar staat voor de pakketdienst of al de deur uit is, of extra producten passen niet meer in de eerste doos, dan kan er een nieuw pakket gemaakt worden, hier zijn dan extra verzendkosten voor verschuldigd.
De SSL methode wordt gebruikt bij het mail contact formulier, bij het order proces, bij het opgeven voor onze nieuwsbrief, bij ons formulier voor retourneren en bij het betaalproces. U ziet dan ook boven in de URL balk een slotje verschijnen en https:// in plaats van http:// U winkelt bij ons dus veilig!