Veelgestelde vragen

BESTELLEN
Hoe weet ik dat mijn bestelling bij u binnen is gekomen?
Zodra wij uw bestelling ontvangen, krijgt u in de mail een orderbevestiging.
Ontvangt u deze orderbevestiging niet binnen een 1 a 2 uur,  stuur ons dan even een mail  of neem telefonisch contact met ons op ( 076-5620352 )
Het kan zijn dat u een foutje in uw mailadres heeft gemaakt waardoor de bevestiging niet aankomt, is dit het geval dan komen onze bestelling status en track & trace van uw pakket ook niet bij u aan.
Kijk ook even bij ongewenste mail of spam, misschien is onze bevestiging daar in terecht gekomen, zet ons dan aub. als gewenst in uw mail.
Hoe kan ik bestellen?
U kunt bestellen door op het artikel te klikken, het artikel in uw winkelmand te zetten doormiddel van de bestellen/winkelwagen knop.
Zo kunt u net zoveel producten in uw winkelwagen zetten als u wilt.
Wanneer u af wilt rekenen klikt u op ga naar de winkelmand en u komt in uw order terecht.
U kunt deze dan helemaal nakijken en uw gegevens invoeren (naam, adres, woonplaats etc.) u vult in hoe u wilt betalen, of u uw bestelling per post verzonden wilt hebben etc. etc. Heeft u alles ingevuld dan klikt u op NU kopen en uw bestelling komt naar ons toe, u wordt naar een ander scherm gevoerd om te betalen met iDEAL.
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Indien op voorraad binnen 1 a 2 werkdagen , is iets niet op voorraad of niet voldoende op voorraad dan hoort u dit spoedig, wij gaan de producten voor u bestellen en geven u bericht wanneer uw bestelling compleet is en verzonden gaat worden.
Bij sommige producten staat een aparte levertijd beschreven, dit betreft vooral producten voor personaliseren.
Ik heb net besteld, maar zou graag nog een product(en) toe willen voegen, kan dat?
Indien u nog een product(en) toe wilt voegen neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op, voordat uw bestelling ingepakt en verwerkt is.
Wij voegen dan de extra’s toe, wanneer het bedrag van de extra producten is overgemaakt verzenden wij uw complete bestelling, u betaald eenmalig verzendkosten indien de extra producten in de eerste doos passen.
Indien uw bestelling al klaar staat voor de pakketdienst of al de deur uit is, of extra producten passen niet meer in de eerste doos, dan kan er een nieuw pakket gemaakt worden, hier zijn dan extra verzendkosten voor verschuldigd.
Bestel ik bij u veilig?
Ja, wij maken gebruik van de SSL technologie, een coderingsmethode om uw gegevens te beveiligen op het internet.
De SSL methode wordt gebruikt bij het mail contact formulier, bij het order proces, bij het opgeven voor onze nieuwsbrief, bij ons formulier voor retourneren en bij het betaalproces. U ziet dan ook boven in de URL balk een slotje verschijnen en https:// in plaats van http:// U winkelt bij ons dus veilig!